DokumentyDokumenty



UsługiUsługi



Jak możemy Państwu pomóc?Jak możemy Państwu pomóc?

Zaangażowanie i najwyższa technologia

Oferujemy najlepsze technologie i współpracę z ludźmi doświadczonymi w obsłudze międzynarodowych a przede wszystkim skandynawskich klientów.

Zadzwoń do nas​​​​​​​​

Aplikacje mobilne

Zdalny dostęp do kont w każdej chwili i z każdego miejsca przez aplikacje mobilne na telefon lub tablet (aplikacje tylko w języku angielskim).

Czytaj więcej

Opinie Audytorskie
W celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi Danske Bank A/S S.A. Oddział w Polsce informuje, że od dnia 01.01.2019 r. obowiązywać będzie odrębny adres korespondencyjny dla wniosków o opinie audytorskie.
 
Prosimy o przesyłanie zestawień pytań bankowych związanych z badaniem sprawozdań finansowych przez audytorów bezpośrednio na adres:
 
 
Będziemy wdzięczni za przekazanie tej informacji biegłym rewidentom odpowiedzialnym za badanie Państwa sprawozdań finansowych.
 
 
Czeki Danske Bank A/S
 
Jeśli otrzymali Państwo czek w PLN wystawiony przez podmiot z grupy Danske Bank A/S informujemy, że jego realizacja następuje poprzez usługę inkasa czeków w banku, w którym posiadają Państwo rachunek lub w innym banku na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej świadczącym taką usługę.
Nowe regulacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Z dniem 25-go maja 2018 roku wchodzą w życie nowe regulacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez przedsiębiorstwa, organizacje oraz instytucje publiczne w krajach Unii Europejskiej.
 
Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) wydane przez Unię Europejską, ma na celu wzmocnienie i ujednolicenie zasad w zakresie ochrony danych osobowych w krajach UE. Rozporządzenie RODO wprowadza szereg wymagań w zakresie przetwarzania danych osobowych, które będą miały zastosowanie do podmiotów z Grupy Danske Bank jak i ich klientów oraz dostawców.
 
Więcej szczegółowych informacji na temat nowych regulacji oraz ich funkcjonowania znajdziecie Państwo w “Informacji o ochronie danych dla klientów biznesowych” oraz na stronie www.danskebank.com/gdpr.

Informacja o zmianie adresu

Niniejszym informujemy, że z dniem 17 czerwca 2019r. Danske Bank A/S S.A. Oddział w Polsce zmieni adres siedziby na następujący:

Danske Bank A/S S.A. Oddział w Polsce
ul. Wspólna 70
00-687 Warszawa

Numery telefonów oraz adresy e-mail pozostają bez zmian.
Uprzejmie prosimy o uwzględnienie powyższej zmiany w kierowanych do nas dokumentach oraz wystawianych fakturach.

 
  • Print page
  • Sitemap
  • English

Kontakt Kontakt

 
Danske Bank A/S S.A.
Oddzial w Polsce,
ul. Emilii Plater 28
00-688 Warszawa
Polska

Recepcja
Tel.: +48 22 33 77 100

Business Online
Pomoc techniczna
08:00-21:00*
Tel.: +48 22 33 77 190

Obsługa klienta biznesowego
Tel.: +48 22 33 77 133

Doradcy bankowi
Tel.: +48 22 33 77 150

Departament skarbu
Waluty, wiadomości z rynku
Tel.: +48 22 33 77 110

Klienci indywidualni
Rachunki za granicą
Tel.: +45 70 12 34 56

 

 
 
Prognozy makroekonomiczne
Danske Bank A/S S.A. Oddział w Polsce, ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa. Telefon: +48 22 33 77 100, fax: +48 22 33 77 101. SWIFT: DABAPLPW

Copyright 2008-2018 Danske Bank Group. Danske Bank A/S S.A. Oddział w Polsce podlega pod Duński Urząd Nadzoru Finansowego.

Inspektor Ochrony Danych, Holmens Kanal 2-12, 1092 Kopenhaga K, mail: DPOfunction@danskebank.com . Przeczytaj nasze podejście do plików cookie.